Ik ben Nikki B. , ook wel bekend als Darkmaya. Ik ben 21 jaar oud en ben geboren in Amsterdam, Nederland. Ik ben al aan het tekenen sinds ik 4 jaar oud was. Ik was begonnen met dinosaurussen tekenen en rond mijn 9de jaar werd het half dinosaurus/half mens. Rond mijn 11de jaar ontmoette ik de Japanse tekenstijl genaamd "Anime/Manga" en begon dus te leren hoe ik dat moest tekenen. Nu 10 jaar later teken ik het nog steeds. Ik deed kleine opdrachten zoals portretten en deed ook mee aan tekenwedstrijden. Ik heb zelfs een kerstkaart gemaakt voor een drukkerijbedrijf in 2003 en flyers voor een dance organisatie. Ik heb ook ontwerpen gemaakt voor muurschildering en tattoo's. Ik ben dus opzoek naar mensen die mij als tekenares voor een bepaalde opdracht nodig heeft tegen een bepaalde prijs.
Aangezien ik nog geen eigen website heb staan me tekeningen hier:
http://darkmaya.deviantart.com/
Je kan contact met mij opnemen door een mailtje te sturen naar: darkmaya29@yahoo.com
Alvast bedankt,
Nikki aka Darkmaya
Mangatekenares zoekt werk
Eerste ongelezen • 2 berichten • Pagina 1 van 1
Re: Mangatekenares zoekt werk
sorry voor het foutje...had hotmail gedaan inplaats van yahoo. Ik heb het verbeterd voor de mensen die contact met me willen opnemen
- darkmaya
- TK lid
2 berichten • Pagina 1 van 1